Rezerwacje i
godziny otwarcia

Dokonaj rezerwacji pobytu Twojego pupila

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do dokonania rezerwacji i zagwarantowania pobytu w Hotelu dla Kotów-Kociara. Zgodnie z Dz.Ustaw z 2018,poz.1000 oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Poznaj zasady rezerwacji i płatności

Uwaga: Przed dokonaniem rezerwacji prosimy się zapoznać z zasadami przyjęcia kotów to naszego hotelu a w szczególności z wymaganiami szczepiennymi i zdrowotnymi.

Dokonanie Rezerwacji

Rezerwacji dokonujemy przez stronę lub przez wysłanie e-maila na kontakt@kociarahotel.pl podając imię kota, termin pobytu, numer telefonu właściciela.

Potwierdzenie Rezerwacji

Wysyłamy formularz, który pozwoli nam na poznanie Waszego kota oraz przygotowanie się na jego przyjazd. Wyliczamy koszty pobytu i przesyłamy e- mailem z numerem konta na który należy wykonać przelew.
Po zaakceptowaniu kosztów i wpłaceniu 50 % zaliczki potwierdzamy rezerwacje i wysyłamy formularz, który należy wypełnić. Prosimy o zapoznanie się z umową „Powierzenia Zwierzęcia pod Opiekę” którą prześlemy droga mailową. Umowę podpisujemy przy przekazaniu
zwierzęcia.

Pamiętajcie, że kociaka można przekazać z wyprawką – kocyk, zabawka, ubranie właściciela, aby aklimatyzacja przebiegła szybciej 🙂

Numer Konta
W tytule przelewu proszę wpisać własne imię i nazwisko i imię zwierzaka
Numer konta Prześlemy e-mailem po potwierdzeniu rezerwacji. 

Terminy i Zasady Płatności

Oczekujemy na wpłatę całej kwoty na 7 dni przez przywiezieniem zwierzęcia.

W przypadku rezerwacji nagłej na przykład 1 – 6 dni (o ile będą miejsca) oczekujemy wpłaty całej kwoty w momencie rezerwacji.
Koszty rezerwacji w przypadku rezygnacji na 7 dni przed przyjazdem zwierzęcia, nie są zwracane a rezerwacja zostaje anulowana.

Za rezerwacje dokonane od 18 grudnia do 4 Stycznia oczekujemy pełnej wpłaty przy rezerwacji. W przypadku rezygnacji w okresie noworocznym i świątecznym nie zwracamy zaliczek.

Przedłużenie pobytu (o ile posiadamy wolne miejsca) jest możliwe. Pobieramy opłatę zgodnie z cennikiem.

2150692864

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek w godzinach od 9:00-18:00.

Sobota w godzinach od 09:00 do 15:00

W niedziele zajmujemy się zwierzętami i odpoczywamy wraz z nimi.

Opieka nad zwierzętami trwa codziennie, ale z zasady nie wydajemy/przyjmujemy zwierząt poza godzinami otwarcia oraz w Niedziele, Święta i Dni ustawowo wolne od pracy.

W szczególnych przypadkach prosimy o wcześniejsze uzgodnienie i kontakt telefoniczny.

Przyjmowanie Kotów.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00 koniecznie, po uprzednim dokładnym uzgodnieniu godziny telefonicznie lub mailem.

W soboty jesteśmy do dyspozycji od 9:00 do 15:00.

Rozumiemy, że możecie mieć różne problemy z dostarczeniem zwierzaka i zawsze staramy się dojść do porozumienia.

W przypadku pierwszej wizyty w naszym hotelu poświęcamy około 20 minut na wywiad z właścicielem przy kawie i zapoznanie się ze zwierzakiem.

Przed przyjazdem przypominamy e-mailem co należy zabrać wraz z pupilem.

Wydawanie Kotów
Od poniedziałku do Piątku w godzinach 09:00-18:00 koniecznie po dokładnym uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailem.

W soboty jesteśmy do dyspozycji od 09:00 do 15:00.

Odbiór i Dowóz kotów bezpośrednio od i do właściciela.
Świadczymy usługi transportowe za dodatkowa oplata której cena zależy od odległości.

Ponieważ nasz hotel jest położony w odległości około 20 minut jazdy samochodem od lotniska Kraków – Balice, dla stałych klientów możliwy jest odbiór kota bezpośrednio od właściciela w rejonie lotniska.

Odbiór i Dowóz kotów przez Kuriera.
Dopuszczamy taką opcje, ale tylko dla stałych i sprawdzonych klientów. Za zamówienie i opłacenie kuriera odpowiada właściciel zwierzaka.